5 metode de a scapa rapid de burta

Home » Diete » Sfaturi slabit » 5 metode de a scapa rapid de burta
Decrease Font Size Increase Font Size Marime text Tipareste pagina

Colaceii de pe abdomen sunt o mare problema, nu atat medicala, cat inestetica.

Chiar daca nu esti grasa, dar ai un exces de grasime in jurul taliei,  ar trebui sa iei masuri pentru a scapa de ea. Iata ce poti face:

Zaharul


Luati decizia de a reduce sau elimina zaharul din dieta voastra ( cafeaua indulcita, ceaiul indulcit, sucurile, energizantele) si inlocuiti-l cu fructe intregi, care sunt extrem de sanatoase si au o multime de fibre care atenueaza efectele negative ale frucozei.

burta

Masa de pranz


Proteinele sunt cel mai important nutrient atunci cand va doriti sa pierdeti in greutate. Este dovedit ca proteinele reduc pofta de mancare cu 60%, stimuleaza metabolismul si va ajuta sa mancati cu pana la 440 mai putine calorii pe zi. [1]

Atunci cand doresti sa slabesti, adauga un surplus de proteine in dieta ta – este cea mai eficienta schimbare pe care o poti face. Nu doar ca te va ajuta sa slabesti, dar te ajuta si sa eviti redobandirea grasimii.

Un studiu in Danemarca a aratat ca proteina, in special cea animala, a redus semnificativ riscul depunerii grasimii abdominale timp de 5 ani.

In concluzie, cresteti aportul necesar de proteine din: Oua, peste, carne de pasare, fructe de mare si lactate. Acestea sunt cele mai bune surse de proteina animala in dieta.

Carbohidratii


Concomitent cu marirea aportului de proteine, restrictia carbohidratilor (painea alba, pastele, orezul etc.) are un efect aproape imediat in curele de slabire. Diferentele se vor observa in doar cateva zile. [2]

Suprimarea carbohidratilor va face corpul sa foloseasca drep “combustibil” grasimile, pe acest principiu functionand celebra dieta ketogenica, tratata in mod amplu in acest articol.

Fibrele


Cel mai facil mod de a ingera o cantitate masiva de fibre este introducerea in alimentatie a produselor de origine vegetala – seminte si nuci, precum si fructe putin dulci.

O sursa buna de fibre sunt si leguminoasele si unele cereale precum ovazul, care are 3.5 gr fibre pe 100 gr cantitate.

Fibrele hidrosolubile se transforma in gel incetinand digestia si creand senzatia de satietate. Fibrele insolubile raman neschimbate pe tot drumul la nivelul colonului, ceea ce face ca tranzitul intestinal sa fie mai accelerat.

Intr-un studiu facut pe o periaoda de 4 luni, s-a constatat ca un consum de 14gr. de fibre pe zi au scazut cu 10% aportul de calorii si pierderea a 2 kg in greutate.

Aerobic


Exercitiile fizice aerobice sunt foarte importante atat pentru modelarea siluetei cat si pentru sanatate. Acestea intaresc sistemul imunitar, imbunatatesc functionarea plamanilor dar si a inimii, reducand riscul atacului de cord si bolile cardiovasculare.

Nu te speria! Nu trebuie sa mergi musai la sala pentru a face miscare aeroba. Ai ramana uimita, dar chiar si activitatile casnice curente au un efect asemanator. Amintim aici:

  • spalatul geamurilor
  • stersul prafului
  • spalatul parchetului, a gresiei si a faiantei
  • urcatul pe scari cu sacosele de cumparaturi de la piata.

Referinte:

  • [1] http://ajcn.nutrition.org/content/82/1/41.abstract
  • [2] https://www.hsph.harvard.edu/nutritionsource/carbohydrates/low-carbohydrate-diets/



Daca iti plac articolele noastre, intra in comunitatea Demoiselle.ro inscriindu-te la NewsLetter AICI. Nu-ti fie frica, nu te vom deranja obsesiv cu mesaje! In plus, te poti dezabona oricand daca nu vei mai dori sa receptionezi emailuri de la noi.
 Demoiselle

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *