9 superalimente care te vor ajuta sa slabesti

Home » Sanatate » Nutritie » 9 superalimente care te vor ajuta sa slabesti
Decrease Font Size Increase Font Size Marime text Tipareste pagina

Nu exista pastile minune care sa te ajute sa slabesti peste noapte, insa exista cateva superalimente care te pot ajuta in lupta cu kilogramele in plus.

Aceste alimente sunt bogate in fibre, proteine si nutrienți care te vor ajuta sa elimini surplusul de kilograme si sa nu te mai ingrasi.




Atunci cand mergi la cumparaturi, adauga in cosul tau urmatoarele produse:

  1. Mere – acestea sunt produsele ideale pentru slabit, sunt sarace in grasimi si calorii, dar bogate in vitamine si minerale. Au un conținut ridicat de fibre, care te vor ajuta sa nu mai ai senzația de foame pentru mult timp. [1]
  2. Linte – este un aliment din ce in ce mai popular deoarece este bogat in proteine, fier si complexul de vitamine B. Are rol in menținerea glicemiei la un nivel stabil pe tot parcursul zilei.
  3. Somon – somonul salbatic este sarac in grasimi saturate si in calorii, fiind o alternativa foarte gustoasa in orice plan de slabire. Are de asemenea un conținut ridicat de  Omega 3, acid gras care joaca un rol esențial in pierderea in greutate. [2]
  4. Afine – Cine ar crede ca un aliment atat de mic poate avea un impact atat de mare asupra pierderii in greutate? Este bogat in antioxidanți si fibre si reprezinta o alternativa ideala de gustare, in combinație cu un iaurt si fulgi de ovaz.
  5. Rodie –in cantitate moderata te pot ajuta in procesul de slabire. Rodia este o alternativa buna deoarece are puține calorii si este bogata in antioxidanți si fibre.
  6. Iaurt grecesc – alternativa cremoasa a iaurtului vine cu o cantitate mai mare de proteine, care te vor ajuta sa iți pastrezi masa musculara. Este de asemenea o alternativa buna de a inlocui frisca in rețete.
  7. Quinoa – are cel mai mare conținut de proteine dintre toate cerealele si este foarte sațioasa.
  8. Avocado – este bogat in grasimi nesaturate, care te ajuta la cresterea colesterolului  “bun” ( HDL ). Este de asemenea o sursa buna de potasiu si magneziu. [3]avocado
  9. Semințele de chia – au un conținut ridicat de fibre si acizi grasi Omega 3 care lupta cu inflamația din corp. Le poți adauga in salate, sosuri sau in iaurt grecesc.

Preia controlul dietei tale si adauga aceste alimente pe lista de cumparaturi. Rezultatele nu vor intarzia sa apara.

Referinte:

  • [1] – www.ralucamihaela.ro
  • [2] – http://www.eatthis.com/6-best-fish-for-weight-loss
  • [3] – http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2014/02/22/avocado-weight-management.aspx



Daca iti plac articolele noastre, intra in comunitatea Demoiselle.ro inscriindu-te la NewsLetter AICI. Nu-ti fie frica, nu te vom deranja obsesiv cu mesaje! In plus, te poti dezabona oricand daca nu vei mai dori sa receptionezi emailuri de la noi.
 Demoiselle

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *