Ai burta? Iata 3 lucruri pe care trebuie sa le faci pentru a scapa de ea!

Home » Diete » Sfaturi slabit » Ai burta? Iata 3 lucruri pe care trebuie sa le faci pentru a scapa de ea!
Decrease Font Size Increase Font Size Marime text Tipareste pagina

Varsta, sedentarismul, obiceiurile alimentare nesanatoase, toate cumulate pun amprenta asupra siluetei noastre. Si atunci cand burtica ia proportii ... panica mare!

Din fericire, in cazul in care kilogramele in plus nu se acumuleaza pe fondul unei afectiuni endocrine, lucrurile nu sunt chiar asa de grave pecat par.



Respectati cateva reguli simple si totul va redeveni ca inainte in scurt timp. Haideti sa vedem despre ce este vorba:

Alimentatia


  • Eliminati din meniul zilnic mancarurile tipic romanesti: prajelile, tocaturile, mancarurile cu adaos de sosuri si maioneza. Alegeti in schimb mancarea gatita cat mai light: carne slaba la gratar, la cuptor sau fiarta, condimentata dupa gust cu ierburi aromatice.

burta

  • Meniul zilnic compus din trei mese principale, fara gustari intre ele
  • Renuntati la zahar. Acesta e doar un aport de calorii goale, lipsite de micronutrienti. In plus, acesta determina o secretie sporita de insulina, punand presiune inutila pe pancreas.
  • Eliminati alimentele cu o desitate calorica mare: mezeluri, margarina, branza topita
  • Nu beti caloriile! Sucurile si bauturile alcoolice nu sunt apa! Contin o cantitate insemnata de calorii. O sticla de 2 litri de bautura carbogazoasa poate contine pana la 7-800 de calorii, care, atentie, reprezinta 30% din aportul de energie de care organismul are nevoie pe parcursul unei zile. Alcoolul deasemenea are aproximativ 7 calorii per gram.
  • Redimensionati portiile de mancare! Uitati de clasicele meniuri apreritiv/ciorba/fel principal/desert. Maxim doua portii, alcatuite din supa/ciorba si fel principal sunt mai mult decat indestulatoare pentru necesitatile corpului vostru!
  • Eliminati carbohidratii din alimentatie seara! Odata cu lasarea intunericului, corpul vostru se pregateste de rapaos si metabolismul este incetinit.

Exercitii fizice aerobe


Sunt acele exercitii fizice cu o intensitate scazuta pentru o perioada de minimum 30 de minute. 3 sedinte saptamanale de 45 de minute- o ora sunt ideale. Sporturi recomandate: ciclism, innot, jogging usor. Chiar si mersul pe jos are un efect benefic.

Exercitiile fizice anaerobe


Reprezinta exercitiile fizice de „forta” de intensitate mare. Acestea nu mobilizeaza depozitele adipoase insa au rolul de a tonifia musculatura abdominala. 5-10 minute de „abdomene” in fiecare dimineata vor face minuni.



Daca iti plac articolele noastre, intra in comunitatea Demoiselle.ro inscriindu-te la NewsLetter AICI. Nu-ti fie frica, nu te vom deranja obsesiv cu mesaje! In plus, te poti dezabona oricand daca nu vei mai dori sa receptionezi emailuri de la noi.
 Demoiselle

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *