Dieta Daneza

Home » Diete » Diete rapide » Dieta Daneza
Decrease Font Size Increase Font Size Marime text Tipareste pagina

Cunoscuta si ca Royal Danish Hospital Diet, sau drept dieta care va schimba metabolismul, Dieta Daneza este o cura de slabire extrem de restrictiva si de dura, media caloriilor cuprinse de meniul zilnic fiind intre 500 si 800.

Promotorii acestui tip de dieta promit ca in cazul in care veti o urma cu strictete puteti slabi in cele 13 zile cat dureaza aceasta cura intre 7 si 20 de kilograme.



Evident ca numarul de kilograme pierdute variaza intr-o plaja destul de larga, dat fiind ca fiecare organism reactioneaza diferit.

Potrivit acestora (promotorii dietei), desi cele 13 zile sunt un calvar, Royal Danish este foarte eficienta. Dupa cele aproape doua saptamani de chin, mai spun ei, puteti reveni la regimul initial, efectele dietei fiind durabile timp de doi ani.

Sus


Recomandari:

  • Pe parcursul dietei sunt interzise cu desavarsire consumul altor alimente in afara de cele care compun meniul zilnic (nu aveti voie nici macar o banala guma de mestecat). In cazul in care „trisati” se recomanda incetarea curei si reluarea ei abia peste 6 luni. Daca ati reusit sa tineti dieta timp de 6 zile si simtiti ca nu o mai puteti continua, aceasta nu poate fi reluata mai devreme de trei luni.
  • Deasemenea sunt interzise consumul de alcool si sucuri.
  • Cafeaua nu se poate inlocui cu ceai. Totodata nu adaugati mai mult zahar decat este specificat in meniul zilnic.
  • Iaurtul trebuie sa fie natural, nepasteurizat, fara adaos de zahar sau fructe.
  • Pacaliti senzatia de foame persistenta band foarte multa apa (minimum 2 litri pe zi)
  • In zilele in care aveti in meniu peste, codul poate fi inlocuit cu pastrav
Dieta daneza

Dieta Daneza, o cura de slabire controversata

Sus


Plan Alimentar pe zile

Ziua 1

Mic dejun : o ceasca de cafea indulcita cu un cub de zahar
Pranz: 2 oua fierte, 400 grame de spanac + o rosie potrivita
Cina: 200 grame de friptura de vita cu salata verde (la discretie)  cu ulei si lamaie

Ziua 2

Mic dejun: o ceasca de cafea indulcita cu un cub de zahar
Pranz: 250 grame de sunca slaba si 1 iaurt
Cina: 200 de grame de friptura de vita cu salata verde la discretie (la prepararea salatei poate fi folosit ulei si lamaie)

Ziua 3

Mic dejun: o cafea indulcita cu un cubulet de zahar si o felie de paine prajita
Pranz: doua oua fierte, o felie de sunca slaba + salata verde la discretie
Cina: 1 telina fiarta, o rosie potrivita si un fruct

Ziua 4:

Mic dejun: cafea indulcita cu un cub de zahar si o felie de paine prajita
Pranz: 200 ml de suc de portocale (pregatit in casa) si 1 iaurt
Cina: 1 ou fiert, 1 morcov ras si 250 gr de fructe

Ziua 5:

Mic dejun: 1 morcov ras si o lamaie
Pranz: 200 grame de cod fiert cu lamaie
Cina: 200 grame de friptura de vita, o bucatica de unt si telina rasa.

Ziua 6:

Mic dejun: cafea cu un cub de zahar + o felie de paine prajita
Pranz: Doua oua fierte si morcov ras
Cina: jumatate de pui cu salata verde la discretie (preparata cu ulei si zeama de lamaie)

Ziua 7:

Mic dejun: ceai neindulcit
Pranz: post (puteti consuma doar apa la discretie)
Cina: 200 de grame de cotlet de miel si un mar

Slim&Fit.ro

Ziua 8

Mic dejun : o  cafea indulcita + un cub de zahar
Pranz: 2 oua fierte tari + 400 grame de spanac fiert + o rosie
Cina: 200 gr  friptura de vita + salata verde (la discretie)  asezonata cu ulei si lamaie.

Ziua 9

Mic dejun: o cafea (sau ceai) + 1 cub de zahar
Pranz: 250 gr  sunca slaba + 1 iaurt
Cina: 200 de grame de friptura de vita + salata verde la discretie

Ziua 10

Mic dejun: o cafea + o felie de paine prajita
Pranz: 2 oua fierte tare + o felie de sunca slaba + salata verde la discretie
Cina: 1 telina fiarta + o rosie potrivita + un fruct (de preferat un frunct cu indice glicemic mic. Ex : mar)

Ziua 11:

Mic dejun: cafea + o felie de paine prajita
Pranz: 200 mililitri (1pahar) de suc de portocale (pregatit in casa) + 1 iaurt
Cina: 1 ou fiert + 1 morcov ras + 250 gr de fructe (fructe cu indice glicemic scazut)

Ziua 12:

Mic dejun: 1 morcov ras + o lamaie potrivita
Pranz: 200 gr de cod fiert cu lamaie
Cina: 200 gr de friptura de vita + o bucatica de unt + o telina rasa.

Ziua 13:

Mic dejun: cafea + un cub de zahar, o felie de paine prajita
Pranz: Doua oua fierte tare + morcov ras
Cina: 1/2  pui + salata verde la discretie (puteti adauga ulei si zeama de lamaie)

Argumente pro:

  • Este o dieta rapida
  • Promotorii ei promit o scadere in greutate de pana la 20 de kilograme
  • Este cunoscuta drept dieta care mofifica metabolismul

Sus


Argumente contra:

  • Fiind puternic hipocalorica, Dieta Daneza poate provoca grave dezechilibre in organism, precum anemii sau dereglari hormonale.
  • Nu este dovedit stiintific faptul ca modifica intr-adevar metabolismul

Recomandarea noastra pentru cele dintre voi care aleg sa urmeze acest tip de dieta este sa consulte un medic, care sa certifice faptul ca organismul vostru poate rezista unui asemenea stres.

Va astept cu comentarii si opinii legate de acest regim draconic!

Sus




Daca iti plac articolele noastre, intra in comunitatea Demoiselle.ro inscriindu-te la NewsLetter AICI. Nu-ti fie frica, nu te vom deranja obsesiv cu mesaje! In plus, te poti dezabona oricand daca nu vei mai dori sa receptionezi emailuri de la noi.
 Demoiselle

Lasă un răspuns