Marketing-ul de cazino – cum te atrag operatorii de jocuri de noroc

Home » How To » Marketing-ul de cazino – cum te atrag operatorii de jocuri de noroc
Decrease Font Size Increase Font Size Marime text Tipareste pagina

Marketing-ul, sub cea mai succintă definiție, este arta și știința de a vinde.

Suntem înconjurați la fiecare pas de tactici și strategii de marketing și advertising, fie că ne referim la panourile publicitare pe care le vedem la plimbarea de dimineață sau la anunțurile sponsorizate de pe internet.

Urmareste-ne si pe Google NEWS

În acest peisaj suprasaturat, cazinourile online reprezintă un exemplu demn de analizat. Marketing-ul de cazino este cu adevărat unic, iar eforturile operatorilor sunt cu atât mai mari, mai ales că vorbim despre una dintre cele mai competitive industrii la ora actuală, în 2022.

Te-ai întrebat vreodată cum te atrag operatorii de jocuri de noroc și ce te face să alegi unul dintre ei în detrimentul altuia? Dacă joci frecvent la păcănele, iată câteva posibile explicații ce te vor surprinde:

#1 Personalitatea brandului


La o primă vizită pe orice platformă de jocuri de noroc din România, nu ai cum să nu observi anumite caracteristici unice, de la elementele grafice și vizuale folosite, până la modul în care sunt structurate promoțiile, chiar și paleta de culori. Toate aceste elemente transmit subliminal ceva – de exemplu, cazinoul 888 transmite profesionalism, optând pentru o paletă în care predomină negrul, completat de verde neon.

Pe de altă parte, Vlad Cazino, un alt operator cunoscut din România, se remarcă printr-un marketing 100% original, bazat pe personalitatea domnitorului Vlad Țepeș. De această dată, temutul Vlad Țepeș din istorie nu se mai remarcă prin cruzime, ci este reinventat sub forma unui parior ahtiat după cele mai noi păcănele, jocuri de bingo, poker sau ruletă.

#2 Bani gratis la prima vizită


În cazinourile stradale din Las Vegas, este comun să li se ofere jucătorilor un card de membru la prima vizită, care adesea este încărcat cu 20 de dolari cadou sau o altă sumă modică. Același principiu este aplicat și la cazinourile online sub forma bonusurilor fără depunere, pe care orice parior nou le poate revendica după ce s-a înregistrat și a validat contul cu buletinul.

Lucrurile gratis în general, fie că vorbim despre bani, discount-uri sau cashback reprezintă unelte de marketing puternice – în fond, cui nu îi place să primească ceva fără niciun efort?

#3 Turnee cu premii


Cu toții avem în noi spiritul competiției, fie că vorbim despre locul de muncă sau de modul în care ne comparăm constant cu alți oameni. Este o tendință firească pe care operatorii de jocuri de noroc știu să o exploateze.

De aceea, multe cazinouri mari ca Unibet sau Netbet organizează frecvent diverse turnee și competiții cu premii la sloturi, cazino live sau poker. Acest lucru atrage noi jucători și încurajează participarea la diverse titluri de pe platformă – la final, jucătorii cu cel mai mare punctaj în clasament sunt premiați cu jackpoturi progresive, bani gheață sau alte bonusuri de cazino.

Decizie ONJN Nr. 2432 / 26.11.2020. Interzis utilizatorilor sub 18 ani.

 Demoiselle

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.