Vanzarea de rochii online – statistici si evolutii

Home » Moda » Rochii » Vanzarea de rochii online – statistici si evolutii
Decrease Font Size Increase Font Size Marime text Tipareste pagina

Statisticile oferite de magazinele online de rochii (de fashion in general) arata ca atunci cand intra in pagina unui magazin online de haine, prima sectiune pe care femeile tind sa dea click in 90% dintre cazuri e cea de rochii.

Rochie Calvin KleinAltfel spus, sansele de conversie sunt foarte mari pe segmentul de rochii, mai ales atunci cand vizitele sunt facute organic pe cuvinte nespecifice. Acest comportament reflecta in proportie de 95% comportamentul cumparatorilor de sex feminin care intra aleatoriu in magazinele offline de rochii si haine de dama, cat si pe cel al cumparatoarelor care verifica sau care ajung pentru prima data intr-un magazin de rochii online.

Care sunt cele mai cautate brand-uri? Cum piata online din Romania e intr-o mare masura abia la inceput, e oarecum imposibil de stabilit 100% corect gradul de popularitate al brand-urilor. Totusi, la nivel mondial, brand-urile care conduc detasat sunt Calvin Klein, Versace, Valentino Garavani, Armani si Coco Chanel. Aceste brand-uri se gasesc si in Romania, insa cum ele sunt menite unui public cu potential financiar mai mare, este nevoie ca piata din Romania sa ajunga la un nivel de maturitate mai mare pentru ca brand-urile mentionate mai sus sa beneficieze de popularitatea pe care o merita.

Valoarea medie a comenzilor intr-un magazin de rochii online sau de haine de dama se ridica undeva la suma de 170 de lei. Totusi, e dificil de apreciat o valoare medie pe an, tocmai pentru exista perioade de reduceri si promotii a caror durate ajunge pana la 30 de zile, care scad drastic valoarea comenzilor medii. De exemplu, daca un magazin de rochii anunta ca are in stoc 1000 de produse dintr-un anume model la un pret promotional de 49 de lei, fata de 99 de lei cat costa in mod normal (e un exemplu fictiv, dar inspirat din practicile curente ale magazinelor online), atunci media comenzilor din acea luna va fi substantial mai mica fata de valoarea normala a unei comenzi raportata la numarul si valorile comenzilor inregistrate intr-un an.

 Demoiselle

One Response to Vanzarea de rochii online – statistici si evolutii

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.