Vezi top 5 beneficii ale consumului zilnic de salata de sezon!

Home » Sanatate » Nutritie » Vezi top 5 beneficii ale consumului zilnic de salata de sezon!
Decrease Font Size Increase Font Size Marime text Tipareste pagina

Este vremea lor, a salatei verzi si a richilor de luna. In combinatie cu ceapa cruda, aceste legume constituie o gustare sanatoasa si satioasa.

Nu trebuie sa le consumi doar daca vrei sa slabesti, ci si daca vrei sa mananci sanatos si sa te vitaminizezi pentru a face fata asteniei si starilor de oboseala si indispozitie care apar primavera.

Salata de primavara este alegerea ideala a fiecarei mese!

Fie ca o consumi fara garnitura, pentru a te bucura de efectul de detoxifiere garantat al legumelor de sezon sau preferi sa adaugi cateva proteine – carne de pui, ou, branza – pentru un plus de savoare, salata nu ar trebui sa lipseasca de pe masa ta in nicio zi.

salata

Iata doar cateva dintre beneficiile pe care ti le aduce o salata gustoasa de primavara!

Salata de primavara este sursa ta de sanatate. Individual, ingredientele consumate in stare cruda sunt recunoscute pentru beneficiile lor curative. Salata verde este bogata in vitamina C si betacaroten. Ridichiile contin antioxidanti, fosfor, zinc si vitaminele B. Ceapa verde are potasiu, fosfor si calciu.

Impreuna, ai parte de un mix foarte sanatos, care te ajuta sa previi boli, precum cancerul, sa lupti impotriva afectiunilor, precum constipatia si sa iti pastrezi sanatatea la un nivel optim.

  • Frumusete

Vitamine, fibre, un nivel crescut al antioxidantilor, pe toate le gasesti intr-o portie generoasa de salata si toate te ajuta sa lupti impotriva kilogramelor in plus si sa ai un control asupra greutatii sale.

Stiai ca o salata preparata dintr-o capatana mare de laptuci, 2 legaturi de ridichi de luna si 2 legaturi de ceapa asezonate cu marar are mai putin de 100 de calorii? Altfel spus, este solutia perfecta pentru a-ti mentine frumusetea fizica si pentru a fi mereu in forma.

Salata de primavara un aliat pe care te poti baza in curele de slabire, dar si in cele de detoxifiere.

  • Energie

O masa bogata in vitamine este secretul unei stari de bine si al unei energii de invidiat. Consuma in fiecare zi salata de primavara preparata din legume proaspete si vei simti ca iti recapeti pofta de viata.

  • Mai mult timp liber

Salata de primavara se prepara simplu si rapid. Ai nevoie de salata sau laptuci, ridichi rosii sau de luna, ceapa verde, marar, sare piper, o lingura de ulei de masline si zeama de lamaie. In cateva minute, te poti bucura de o masa imbelsugata, plina de vitamine si minerale, care iti va bucura papilele gustative.

  • Economie

Salata este, poate, cea mai ieftina sursa de vitamine. Fie ca procuri legumele direct de la agricultori sau din piata, o portie mai mult decat generoasa de salata te costa mai putin de 10 lei. In plus, in plin sezon, pietele sunt supraalimentate cu legume de primavara, asa ca ai de unde alege.

Salata este, asadar, un preparat simplu si usor, dar deosebit de benefic pentru organism. Te revitalizeaza, te ajuta sa fii in forma si sa ai obiceiuri alimentare sanatoase. Cine ar fi crezut ca aceste trei legume banale pot fi remediul atator probleme de sanatate?

Credit foto: SliceOfChic / Foter / CC BY-NC-ND




 Simona

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.