Ai grija de somnul tau – cum iti asiguri odihna necesara si ce sa faci pentru a evita insomniile

Home » Sanatate » Medicamente » Ai grija de somnul tau – cum iti asiguri odihna necesara si ce sa faci pentru a evita insomniile
Decrease Font Size Increase Font Size Marime text Tipareste pagina

Studiile arata ca o femeie are nevoie de 9 ore de somn, fata de partenerii lor care au nevoie de 8 ore de odihna.

In plus, somnul de frumusete nu este un mit, ci o realitate care confirma ca refacerea din timpul orelor de odihna face diferenta chiar si in aspectul tenului. Cu alte cuvinte, trebuie sa mizezi pe somn si pe odihna de calitate pentru a te simti bine, a fi plina de vitalitate, dar si pentru a arata bine.

Stiai ca un somn linistit si odihnitor tine ridurile departe de tenul doamnelor? Din pacate insa, ceea ce tine de un ritm natural pana la urma, devine un chin. Cel putin o data in viata femeile se confrunta cu insomnii sau tulburari de somn. De vina ar putea fi o sumedenie de motive. Chiar daca voit sau nu orele de somn se dimineaza sau scad in calitate, efectele sunt aceleasi. Tenul arata vizibil obosit, linii fine ce se transforma in riduri isi fac aparitia, tenul este lipsit de luminozitate si vigoare, mai ales ca sunt accentuate pungile de sub ochi si cearcanele, cele care de altfel dau de gol orice petrecareata sau privata de somn.

Tratamente pentru tulburarile de somn


Nu trebuie sa te avanti spre medicamentatie, caci riscul este chiar de dependenta fata de substantele active continute in acele pastile pentru dormit. Ai nevoie de restabilire a echilibrului unui ritm natural. Cum poti face asta? Cu ajutorul suplimentelor mai degraba. Avand un continut natural, extracte naturale benefice, astfel de produse pot ajuta mai mult decat crezi.

Un tratament tulburari de somn Mesfarma se refera la produsul „Magneziu Noapte Buna”. Combinatia sa inedita de extracte face ca rezultatul sa fie cel asteptat. In primul rand, magneziul si vitamin B6 sunt cele care impreuna ajuta sistemul nervos, sanatatea psihica, reducand starea de extenuare. Melatonina este ingredientul secret ce induce starea de somn, in timp ce valeriana calmeaza si ofera un context potrivit pentru starea de somn.

Un astfel de supliment se poate achizitiona cu succes din farmacie online, precum este Mesfarma. Nu cunoaste contraindicatii de speriat, aparte de faptul ca o atentie speciala se acorda cazurilor de alergie la proteina din lapte, femeilor gravide sau copiilor sub 12 ani.

Eficienta dovedita a unui astfel de produs il recomanda de la sine. Aduce in prim plan o optiune pe care o au toti cei care au probleme cu somnul. Chiar si daca nu sufera de insomnii, simplul fapt ca pierd mult timp pana cand isi gasesc starea propice de somn ii fac sa se trezeasca mai putin odihniti.

Iata si ce alte masuri poti lua pentru a evita astfel de situatii:

  • Nu consuma cina sau orice degustare mai tarziu de ora 20. In stransa legatura cu ora de dormit este si ora ultimei mese. Asta pentru ca ar fi nevoie in medie in jur de 2 ore pentru ca digestia sa fie completa si cand nu se intampla asta somnul nu are cum sa fie linistit.

  • Pozitia de somn este una importanta de asemenea. In functie de alte conditii medicale pozitia de somn trebuie sa insemne atat confort, cat si atentie la curbura coloanei. Nu trebuie sa para surprinzator ca presiunea pusa pe coloana din cauza unor pozitii nefavorabile intarzie sau strica somnul.

  • Incaperea trebuie sa fie pregatita pentru somn. Reducerea luminii, o temperatura de maximum 21˚ sunt doar cateva dintre aspectele de care ar trebui sa tina cont toata lumea. Atunci cand este prea cald, disconfortul resimtit merge intr-acolo incat poate sa strice somnul, fie sa il intrerupa, fie chiar sa il amane.

  • Conteaza tipul de saltea, tipul de lenjerie, pernele si orice mic detaliu ce tine de pat. De preferat sa se opteze pentru materiale calitative precum bumbac sau cele fine precum matasea, lenjeriile satinate; acestea mentin racoare si ofera o stare de bine. In plus, nu prezinta acelasi risc de a crea riduri precum sunt alte tipuri de materiale, mai rigide.

Stresul, marele inamic

Cei care sufera de tulburari de somn sunt si oamenii stresati. Asadar, degeaba imbunatatesti conditiile de somn daca nu actionezi asupra factorului declansator. Iti dai seama ca esti stresat cand te trezesti parca mai obosit decat ai adormit. Pentru astfel de situatii se recomanda terapii, masaje, chiar si aromaterapie.

Pentru odihna de calitate incearca suplimentele de la Mesfarma si descopera puterea naturii in ceea ce ai nevoie.

 Patricia

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.