Succesul tenisilor Converse
Pentru perioada respectiva moda era cu totul alta, astfel ca intreaga afacere a fost extrem de riscanta, mai ales ca Marquis Mills si-a investit toata averea in proiectul Converse.
Urmareste-ne si pe Google NEWS
In ciuda tendintelor, modelele de pantofi au avut un succes nesperat. Conform arhivelor, in 1910 deja ajunsesera sa produca peste 120,000 de pantofi lunar, ceea ce insemna o medie de 2000 de perechi zilnic. Incepand cu 1915, compania a inceput sa produca si incaltaminte pentru jucatorii de tenis si 2 ani mai taziu, si pentru basket. Primul model de tenisi Converse All-Star a aparut in anul 1918, cu mentiunea modelul de atunci era destul de diferit fata de ce este astazi pe piata. Un model mai apropiat fata de versiunile comercializate astazi l-a reprezentat primul model din seria Chuck Taylor, care a devenit ulterior modelul de semnatura pentru intreaga companie.
Trebuie mentionat ca in ciuda inceputului icununat de succes, compania nu a avut mereu o stare financiara buna. Pe masura ce America a inceput sa simta criza financiara, sa fie implicate in diferite razboaie si pe masura ce noi si noi brand-uri de incaltaminte sportiva au inceput sa apara pe piata, Converse a inceput sa piarda incet-incet din monopol. Mai mult, au ajuns pana la stadiul in care compania a trebui sa declare faliment, lucru care s-a intamplat in a 22-a zi din anul 2001.
Salvarea companiei Converse a venit in 2003, atunci cand cei de la Nike au cumparat toate activele companiei de la cei care incercau sa o salveze de la faliment. Gratie unor planuri de marketing inteligente, cat si a asocierii acestor produse de incaltaminte cu diferite staruri din basket si din tenis, compania a ajuns in top 10 cei mai mari producatori de incaltaminte sportiva la doar 2 ani de la preluarea de catre Nike.
Astazi, tenisii Converse se bucura de o popularitate extrem de mare, mai ales in randul tinerilor care au nevoie de incaltaminte usoara si relativ ieftina. Gratie succesului avut, compania-mama a decis sa se implice si in diferite cauze umanitare si prin urmare, au lansat colectia “1HUND(RED)”, din a carei vanzari au donat 15% organizatiei mondiale “Crucea Rosie”, precum si altor organizatii nonguvernamentale implicate in lupta impotriva bolii HIV.
Bineinteles ca foarte rapid Converse a devenit un MUST HAVE si printre tinerii romani, astfel ca ofertele, care mai de care mai generoase au inceput sa apara. Celebrii tenisi pot fi achizitionati online la preturi excelente.
1 Responses to Succesul tenisilor Converse