Cirese, capsune, visine – vezi minunatele efecte ale fructelor de iunie

Home » Sanatate » Nutritie » Cirese, capsune, visine – vezi minunatele efecte ale fructelor de iunie
Decrease Font Size Increase Font Size Marime text Tipareste pagina

Suntem in luna lui Ciresar asa ca trebuie sa profitam cat de mai mult de fructele prospete ale acestui sezon. Nu doar ciresele sunt vedetele momentului. Capsunile, visinele si zmeura ne imbie cu aromele lor unice.

Ceea ce ar trebui sa te bucure cel mai tare este ca acum poti gusta aceste fructe delicioase chiar din gradina. Aroma lor este inconfundabila! Profita! Bucura-te de parfumul capsunilor proaspat culese, de dulceata cireselor si a zmeurei, de gustul dulce acrisor al visinelor! Sunt 4 dintre fructele lunii iunie cu arome inconfundabile si beneficii extraordinare asupra sanatatii.




Ciresele, capsunele, visinele si zmeura sunt bogate in vitamine, in minerale si antioxidanti. Proprietatile lor curative le recomanda pentru prevenirea anumitor afectiuni (precum cancerul), dar si pentru ameliorarea problemelor cardiace, de hipertensiune, de obezitate.

cirese

Ciresele.


Sunt bogate in antioxidanti, contin minerale, vitamina C, vitamina A. Consuma-le pentru a preveni afectiunile cancerigene, pentru a scadea colesterolul si a ameliora diabetul. Continutul mare de betacaroten fac din cireste un aliat important atunci cand iti doresti o piele frumoasa si stralucitoare, asa ca le poti consuma cu incredere atat pentru frumusetea tenului, cat si pentru sanatatea corpului.

Indicate in curele de slabile, ciresele te ajuta sa scapi de kilogramele nedorite. Consuma-le in locul desertului! 100 de grame de cirese au doar 63 Kcal. In plus, continutul ridicat de apa (75%) iti va mentine corpul hidratat.

Capsunele.


Contin vitamina C, fibre si au indice glicemic mic, asa ca pot fi consumate cu incredere pentru a te vitaminiza, in curele de detoxifiere, de scadere in greutate. Fibrele din capsune sunt adjuvanti in prevenirea bolilor de inima si reducerea nivelului colesterolului.

Capsunele sunt recomandate atat femeilor insarcinate, datorita sursei bogate de acid folic, cat si celor care doresc sa slabeasca. 100 de grame de capsune contin 32 de kcal. Atunci cand le consumi, nicelul zaharului din sange scade, procesul de ardere a grasimilor se intensifica si apare starea de satietate.

Visinele.


Iti aduc beneficiile unei surse bogate de vitamine, antioxidanti si potasiu asa ca te feresc de boli cardiovasculare si hipertensiune. Potasiul din visine te ajuta sa ai o piele frumoasa si sanatoasa.

Mananca visine cand tii dieta! Acestea te vor ajura sa arzi mai repede caloriile, sa vezi o diferenta semnificativa in zona taliei si sa impiedici problemele de digestie. Stiai ca 100 g de visine au doar 50 de kca?

Zmeura.


Este recomandata pentru continutul mare de viatmina B si acid folic, antioxidanti, magneziu. Slabirea cu dietele care contin zmeura este garantata, ea fiind saraca in calorii (52 kcalorii/100 g) si bogata in fibre.

Zmeura te scapa de starile depresive si te ajuta in procesul de conceptie. Fiind un fruct bogat in vitamin C, magneziu si acid folic, ea este considerata benefica pentru cresterea fertilitatii si scaderea riscului de avort spontan, dar si pentru dezvoltarea armonioasa a fatului.

Ai toate motivele sa te aprovizionezi cu fructe de iunie si sa profiti de beneficiile pe care acestea le au asupra sanatatii!




 Simona

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.